Älskad och hatad av alla.

Ohlala. Efter 11.5 timmar på fabriksgolvet kan jag säga att fötterna ömmar lite. Eller som jag brukar säga; Man känner att man lever.

Vill börja med att skicka ett meddelande till Pia och Eva-Marie, våra kära mammor hemma i Kungälv: Kan ni laga mat och skicka hit! Mat som innehåller nån form av KÖTT!!!!!!!!!!!!!!!? Vi klagade förra veckan på vår vegetarian mat men känner att vi gått ner oss ännu mer denna veckan och insåg i lunchrummet idag att vi faktiskt satt och åt veganmat :O What? Couscous, broccoli och morot. Inte direkt disco i munnen. Man blev nästan bara irriterad över att vissa människor orkar ha det så JÄMT. Therese tyckte att veganerna borde sluta äta grönsaker också 'för om dom äter upp morrötterna så får ju kaninerna inte sin mat och då dör ju dom ändå' sa hon samtidigt som hon petade i sig en bit morot. Jag kunde inte annat än att hålla med. Så vi kom väl i princip fram till att [känsliga läsare bör kanske varnas här] dom* lika gärna kan ta livet av sig direkt.
Nä, kanske spårade ut lite där men det blir lätt så när man har ett behov som man inte får mättat.. Precis som att rökare och alkoholister blir på konstigt humör om dom inte får sitt. Så som sagt KÖTT, KÖTT, KÖTT, skicka hit!

Nu har jag även bunkrat upp med ett lager kakor på rummet som får stå här och vänta på att nån, vem det nu kan vara,  kommer och äter upp dom...

Nu ska jag äta upp min stadiga middag bestående av knäckebröd med stulen ost och c-vitamin.

Hej!

* "Veganerna alltså, inte kaninerna" - Therese

Kommentarer
Skrivet av: Evy Kurt

Vi har idag ätit en gog god stek, med gräddsås, mjölig potatis och tillbehör. Låter de läskande kanske? Förlåt jag kunde inte låta bli att retas lite. Kram morsan & morsan

2009-09-22 @ 23:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback