Svenskornas kväll igår!

YES! YES! YES!
En till lyckad fest igår. Det var vår fest.
Emelie bad precis om ursäkt för att hon hällt i mig alldeles för många shots igår när hon såg mig komma ut i köket för några minuter sen. Det blev en hel del kan jag försäkra. Detta på en helt utebliven aptit de senaste dagarna och en kost bestående av morot och c-vitamin var man helt enkelt på topp!

Lite bilder kanske?
Enjoy.


Här har ni oss, nästan hela vårt kollektiv. Moi, Veronica, Annica, Emelie och Therese.

Hooooobidoo.

Ämelie och en trevlig kille ifrån jobbet.

Jag hittade en fin vän igår. Satt och myste en stund och jag mådde prima!

En av alldeles för många shots. Skål!

Sängen såg alldels för skön ut för att inte prova den. Klart godkänd!

K-P och Annica.

Skoj att man aldrig lyckas ta kort på andra folk än de man känner när det är fest. Men men, alltid nåt!
Nu ska jag mysa ner mig med Amos Lee i soffan, dricka sodavatten och filosofera lite.
Då säger vi hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback