White, sick and happy faces.



Jag, Tessy och Emelie sitter även idag i vardagsrummet. Precis som på bilden. Idag har vi dock 100% mjukiskläder, bleka fula ansikten, rufsiga hår, snuviga näsor och rossliga halsar. Ni hade förmodligen inte känt igen oss. Knappt så att vi gör det själva. Har blivit utskrattad ett par gånger idag redan "du ser så fuuul ut" har man hört tillsammans med lite skratt. Haha. Ja, man känner väl sig inte som världens piggaste och finaste idag.
Får hoppas vi blir friska snart så vi kan ta vara på de 14 sista dagarna här.
Hörde ni? 14 dagar!!! Wihi.

Kommentarer
Skrivet av: mamma

träffade tessys pappa idag utanföt willys,jag sa nu kommer dom snart då tittade vi på varann o såg lyckliga ut,sen sa jag hörde du att dom varit sjuka då sa han med medlidande o lite sorg i rösten jaaaa sen gick vi,ja nu är ni välkomna hem kram mina små gullungar va jag nu ska kalla er för,(judit kanske hade sagt tanter hahaha)

2009-11-18 @ 18:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback