Lördag lördag löööööööördag.

Var en tung morgon och förmiddag idag. Utstrålade väl inte direkt "hej va glad jag är" vilket tydligen syntes på jobbet. Men det är glömt nu. Har inte tid att inte vara glad, det tar så mkt onödig energi ifrån en som man behöver till annat. Så nu ska jag vara 120% glad ikväll. Men bara vetskapen av att få göra sig iordning, dricka lite vin och sen få mingla med trevliga människor gör att jag faktiskt redan nu känner mig glad. Oh va bra!

Såja!

En party-puss till alla där hemma ifrån partypinglorna. Rogneby 21.37. PUSS!

Kommentarer
Skrivet av: Anonym

ni är ju jättesnygga o urläckra

2009-11-22 @ 13:21:10
Skrivet av: Anonym

är det samma tjejer som du har visat på andra bilder iklädda outfit från kakfabriken???? nä tänkte väl det! vilka är det då, känner jag dem? Jag tycker mig känna igen hon till vänster ibild men är inte helt säker är det ngn kändis typ skådis) .SÄG DET DÅ VILKA ÄR DESSA ????????

2009-11-22 @ 14:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback