Äntligen säger jag!

Ja! Äntligen en lyckad partykväll här i Gjövik. ÄNTLIGEN!
En skön förfest med sköna människor. Vidare ut till ett ställe där vi äntligen fick dansa av oss :) OJ va jag hade längtat efter det.. Wihiiiiii...
Blev dock ingen utklädnad för oss igår eftersom vi trodde det var avblåst. Men när folk kallade mig the one and only B kände jag mig rätt nöjd ändå. Kunde leva med det. MUAHA.

Mina rosa paljettskor invegs igår när det blev dans hela natten lång tills stället stängde. Hann med en snabbis på ett ställe lite längre bort men stämnignen var aningens dyster där då ambulansen var där när vi kom. En människa på bår låg i en säckliknande sak. 'Vad händer här?' 'Han dog i trappen' fick vi till svars. HAHA, ja det händer grejer här. Han lär ha vunnit halloweenmaskeraden iaf, 100% utklädd.
Kvällen avslutades med en av de godaste kebabrullarna jag någonsin ätit. Åk hit och ät!!!! Mumma!

Idag blir det ännu en seg söndag här i soffan för oss. Ska bli skönt faktiskt.
Bjuder på lite bilder också, bara för att jag är så underbar.
Vi hörs.



Kommentarer
Skrivet av: SaraCarolina

äntligen lockigt hår!! du e så vacker linne!

2009-11-01 @ 16:03:30
Skrivet av: M

Extremt söt? Svar: Ja. Ska vi ses? Svar: Ja!

;-)

2009-11-02 @ 18:27:50
URL: http://ormmicke.wordpress.com/
Skrivet av: Nils

Va öppen du är när du skriver att du han med en snabbis.. tihihihihi... tihihihih. Förlåt. Hälsa Matte att jag ser fram emot att träffa honom! Puss och kram

2009-11-04 @ 22:01:29
URL: http://nilsjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback