Bra start, bra avslut. Tihi.

http://moblog.net/media/r/a/r/rareaquaticbadger/scary-driving-in-the-snow-and-dark.jpg

Vilken dag!
Njöt av det fina snölandskapet imorse ända tills bilen inte startade och jag och Therese insåg att vi fick gå upp igen, klä på oss varmare kläder, hoppa upp på cyklarna och cykla våra dryga 3.6km i snöyran och kylan till jobbet. Bra start på dagen? Haha.
När vi skulle hem vid halv sex var det KOLSVART. KOOOOOLSVART. Svinhalt. Svinkallt. Gick och smågrät och småklagade på alla som körde förbi utan att plocka upp oss. Vi bestämde oss för att cykla en bit för fötterna hade i princip frusit till is. Gick bra till en början. Sen vurpade jag, halkade och ramla ner i diket. Efter det kom Tessy. Körde på min cykel och vurpade hon med.
Bra avslut på dagen? Haha.

Så kan det gå.
Men lika glad är jag för det. Tihi.
Nu ska jag ta tag i mitt brev som Gurra skickat hit. En roman med kvitton som jag ska bokföra. Helgen är helt enkelt bokad.

Först: TE.
Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback