Morgon iaf.

Tänkte skrivit god morgon men jag vet inte om den är så god. Vaknade vid 6 imorse, ungefär 2 timmar efter att efterfesten av nån anledning hamnat i min och Fridas säng. Så självklart låg man där, yrvaken och trött, men en fruktansvärt äcklig grogg i handen. Aj.
Mia har sovit vid fotändan av vår säng idag. Gulligt värre. Hon hatar, precis som jag, att vara ensam så det gäller att passa på för henne nu när vi är här helt enkelt..
Det blev en lyckad kväll igår iaf. Kanske lite för hård. Roligt att underhålla lättroade stockholmare som var nära att dö av skratt när jag mimade till Kristina Från Duvemåla hits. Förstår fortfarande inte hur det kunde vara så kul. Men det är väl som Mia precis sa; 'Dom är inte vana vid sånt'.
Haha..

Får passa på att be om ursäkt till Mathias, Stefan och Gurra som fick en hel del samtal inatt! Sorry sorry sorry!

Nu ska jag dricka upp mitt te och hoppas halsen blir lite bättre.
Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback