Måndag idag.

Veckans tråkigaste dag är återigen här. Efter en sjukligt rolig helg..
Nu ska man vara seriös och duktig ett par dagar innan det blir helg igen.
Jag, Frida, Gurra och Matte pratar om att åka upp till Mia och våldgästa henne till helgen. Känns det lugnt Miha?

Nu väntar jobb, träning och självklart ska jag umgås med fru Berggren idag eftersom hon åker imon igen..
Blir lite hårdare BC-tag denna veckan. Vet att festandet försegar allt men håller mig hyfsat bra inom min planering. Satsar ju på -1.6/vecka och efter denna veckan kan vi se ett resultat på -1.2 vilket känns helt ok!
Men som sagt. Lite hårdare tag denna veckan.

Så. Nu vet ni hur läget är.
Dags för mig att jobba 3.5 timmar.
Hörs.

Kommentarer
Skrivet av: Miiia

Jag brukar ju gilla oinbjudna gäster tydligen, haha... Men vet ni vad, ni fååååår komma! Lisa vill med följa med! Fullt hus, hjälp säger jag bara. Lär ladda med antibakteriell!

2009-05-25 @ 14:01:10
URL: http://baralitebitter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback