Jahaja.

Då blev det fest idag oxå. Men det blir nog aningen lugnare idag känner jag.

Min misärmorgon i morse var så sjaskig den kunde bli tror jag. Iförd trosor och världens fulaste beiga t-shirt stod jag och dansade för Mia och Frida som halvsov i soffan, sjungandes på karaokeversionen av My Heart Will Go on (med så mkt reverb man kan tänka sig) och tackade för en trevlig resa på "silja line" samtidigt som jag tog en förfärligt äcklig klunk av en avslagen öl som öppnades igår kväll. Efter det gick jag in och beklagade mig över hinken som stod vid kanten av min säng.
'Snart är det dags att rycka upp sig Linnéa' tänkte jag då och gick och la mig igen.

Får se hur miserabel morgondagen blir. Kan den bli värre tro?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback