Hej då, ett litet tag..

KÄRLEK!
God morgon..
Idag när jag vaknade kände jag att det är dags att åka hem. Hem till Kungälv. Har haft en grymt bra vecka här uppe och tror jag kan prata för alla oss när jag säger att vi haft sjukligt skoj. Gött!
Imon är det tillbaka till verkligheten. Jobb, jobb, jobb. Är så osugen man kan bli på att jobba just nu, liiite jobbigt faktiskt.




Idag startar Bootcamp 2.0. 4 stenhårda månader framför mig. Så underbart gött faktiskt! :D Skönt när man är peppad till 1000.

Nästa vecka kommer Mia ner och joinar oss i Kungälv, hur underbart som helst. Veckan efter det var det meningen att jag och Tessy skulle våldgästa Mia här uppe men eftersom inte Tessy är hemma får jag helt enkelt ta med Frida istället Så Täby, snart är bakterierna tillbaka. Se upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback