Utför.

Idag när jag satt hos mamma såg jag en äcklig gris. Han hade blivit tjock och ännu fulare! Det var väldigt skönt att se, hoppas det går ännu mer utför.
Denna äckliga grisen, som förövrigt varit vår granne (hos mamma&pappa) hela livet och har egna barn i min ålder, agerade fönstertittare för ett par år sen.
Jag och min syster var väl intressanta att se på förmodar jag. Det var en sjukt jobbig tid när man inte visste vem det var utan bara såg näsmärken i fönstret på dagen och när grannen ringde och berättade att 'nu står han där igen'..
Kvällen jag och mamma haffade honom blev vi väldigt paffa och förbannade såklart. Så som sagt, jag hoppas det går ännu mera utför, det förtjänar den äckliga grisen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback