Rehab?

Sen jag vetat att jag skulle åka till Cuba i tre veckor har jag varit lite nojig över hur jag ska fixa det så länge utan mitt dagliga användande av dator och mobil. Funderar fortfarande och tror nog att det ska gå helt ok. Blir väl jobbigt i början eftersom man är lite smått beroende, men det lär väl gå över förr eller senare. Ska bli väldigt skönt, när jag tänker efter, att slippa allt sånt faktiskt. Pipande påminnelser på telefonen, plingande dator, almanacka att hålla koll på, jobbtelefon som  ringer, vågen på toalettgolvet, tider att passa, saker att göra.. 3 veckor utan måsten, blir nog väldigt skönt ändå. Så jag ska nog sluta klaga nu tror jag ;)

Kommentarer
Skrivet av: Johanna Perez

Kikar in här. Det kommer gå utmärkt för dig utan alla apparater och datorer som piper. Du kommer få det underbart, sola lite för mig med =)

Ha det så bra nu, ses om 3 veckor!!!!!

Kram

2009-03-14 @ 12:22:14
URL: http://lavidadejohanna.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback