Nu drar jag!

Oh. Äntligen var det dags! :)
3 veckor på Cuba väntar.. Wiho.
Jag ska tänka på er alla här hemma , mer eller mindre, och så ska jag försöka uppdatera så ofta det går, så håll koll folks! Sen följer min kära telefon med så ett SMS då och då skadar ju inte. Råkar ni dessutom tillhöra mina personliga favoriter kan det ju faktiskt vara så att jag svarar ;P
NU längtar jag tills dess att vi avverkat våra 5 timmar på Amsterdams flygplats och kan sätta oss på planet till Havanna och SOVA. Ellerja, jag längtar ju faktiskt mest efter att vara framme och få träffa Frida, såklart!
Dags att stänga ner.

Så.. Hej sålänge. :)


Kommentarer
Skrivet av: Therese

HEJ MIN KÄRA VÄN!

Ha det nu underbart bra, så ses vi om ett tag. Inte allt för långt tills dess nu. Känns jävligt fint!



Sola och bada för mig med!

PUSS (L)

2009-03-16 @ 18:12:10
Skrivet av: Maja

Oj är du på Kuba, lyckost! Jag va där för 1½ år sen och det va helt underbart! Hoppas du får det lika härligt :o)

2009-03-21 @ 00:31:14
URL: http://majaskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback