Morgondagen.

Imon blir en fullspäckad dag. Har inte ens börjat tänka på min stackars packning än, så det känns som att imon är på tiden att göra det eftersom planet går imon natt typ. Har inte fixat med nåt inför resan känner jag... Har inte kollat upp hur jag ska göra med telefonen, måste bränna massa skivor som nån cuban ville ha, även fixa lite musik åt frida.. Letat upp alla sommarkläder har jag heller inte gjort. Ohlala, va jag är duktig på att planera ibland. Känns som att jag vill spy på ordet 'planera' iof, eftersom vi just nu planerar ett lan för 600 personer. Då orkar man inte planera mkt annat i vardagen. Men imon MÅSTE jag ta mig i kragen.
Tjaja. Tror ni förstår.
Troligtvis många som läser detta på en fradagkväll 22.52 oxå antar jag. :P
Hörs imorgon, så mkt jag hinner.
Hey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback