Lugnare än sist iaf.

Gårdagen började med en sunkig och sjukt dålig afterwork. Låter väl roligt? :)
Men sällskapet dög ju gott och väl som tur var.
Jag, Gurra och Matte orkade inte stanna kvar så vi gick hem till mig och förfestade. Jag och M sjung svenska klassiska låtar för Gurra. Vet inte hur kul han tyckte det var, men jag tyckte det var riktigt roligt iaf.
Vid 1 kände vi att efterfesten borde resultera i en riktig fest så vi sätter oss i bilen, med Danne, och åker in till Götet. Jag och Daneil hade otur för våra ställen hade stängt och Stena Line var inte inne för då hade vi åkt till Danmark. Tack och lov att den inte var inne kan jag känna just nu! PHU! Men med Rio Rio i sikte hoppade vi av men hamnade på Sticky istället. Vi var kvar till sist och insåg på centralen att nästa buss skulle gå klockan 6. Vi hade alltså missat sista nattbussen vid 3. Aj aj aj.
Men hem kom vi ändå! Wiho.
Nu ska jag ner till mamma och äta. Är så sjukt hungrig nu.

Hoppas ni hängde med i mitt väldigt osammanhängande inlägg.
Hörs.

Kommentarer
Skrivet av: Dansken

De va for mej en riklig o deilig afton... Men di er dock forargeligt at dagens unge mennisker icke ens kan vandre ut på en fredaug och fortäre än pilsner utan at ställa till de og hamna på diverse okände ställen med båd de ena og de andre personen.

Men for us so tycker jeg at de må va brukligt at icke ha djur i bilen då man skall hem, det va hundar i baksättet på hemresan i form av taxar.. man jag vill avslutningsvis citera den storste danske tidning som efter at den berusade mannen sprungit in på parken då futbolleskampen mellan denmark og vår granne svrige spelades "Vem ar den idiot"....jeg kenner vad jeg kenner / Karsten Torbjer - Psychic medium (Night vision)

2009-03-07 @ 15:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback