Helt okey.

Igår kollade jag lite platser på Cuba som jag vill åka till.. Vill ju kolla runt lite när jag väl är där..
Vill bl.a. ta mig till Cayo Largo (bilden), en liten ö söder om Cuba. Där ska det tydligen vara totalt underbart.. Så dit ska jag! Å det känns faktiskt heeeelt okey att jag kommer befinna mig på stället på bilden om nån vecka eller så. Heeeelt okey.
Tror denna arbetsveckan kommer gå ganska fint faktiskt, skönt att ha nåt gött i sikte. Wiho. Det är nog nu jag börjar inse att jag ska åka, så nu längtar jag sjuuuuuuuukt mkt.. Tick, tack, tick, tack.......


Cayo Largo, Cuba.


Kommentarer
Skrivet av: shaya

Hehe we got a lot to do :)

2009-03-11 @ 03:35:08
URL: http://streetit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback