Cuba, dag -har tappat räkningen-. Sol.

Trodde inte att jag skulle orka mig upp idag efter gårdagens party, men det gick allt bra! Jag och Frida var på hemmafest i Gamla Havanna, det var roligt! Blev rätt sent igår med, kom hem runt fem och väl hemma ville vi kolla på filmerna som filmats under kvällen. Då bröt vi ihop. Filmat när cubanerna och canadensaren lär sig säga roliga internskämt på svenska, sjukligt roligt!

Idag har vi solat hela långa dagen. Ingen strand idag, vi var för lata för det så vi var bekväma och låg vid poolen idag. Funkar helt okey det med, iaf en dag.. Inte mer. Så nu är vi bruna och brända och jag är väldigt trött. Ska lägga mig efter att min internet tid tagit slut. Måste vara pigg för en heldag på stranden imorgon förstår ni! 

Hoppas ni har det bra där hemma. Fixa vår innan jag kommer hem tack! Ha det fint. hey.

Kommentarer
Skrivet av: Gerd

Våren är fixad. Den kommer lagom tills ni kommer hem. Saknar er

2009-03-29 @ 11:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback