Cuba, dag 5. En snabbis!

Idag har jag egentligen inte lust att skriva men eftersom jag har 2 timmar om dagen pà mig att utnyttja internet känner jag att jag nästan màste det..
Här är klockan snart tio och vi ska gà ut idag. Ska till Cafe G där drinkarna kostar 3 spänn. Kan bli en livsfarlig kväll känns det som :) ..

Igàr var vi pà marknad med Maria-Rosa. Köpte massa konstiga frukter och grönsaker. Sà glad att jag tog med min riktiga kamera, har fàtt nàgra grymma kort. Det som är synd är att man inte kan ha sàna saker med sig jämt eftersom det är sà mkt stölder här. Sà när man ska ta kort fàr man planera det. Jag hoppas dom fixar internet in till oss snart för dà fàr ni se lite bilder pà hur vi har det.. I värsta fall fàr ni vänta tills jag kommer hem, om ni nu klarar det!? ;)

Nä. Frida är otâlig. Hon vill gà. Datornörden fàr slita sig helt enkelt,.
Vi hörs förmodligen imon igen. Efter en lààààààng och underbar dag som jag ska tillbringa pà playan! wiho.
Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback