Timmarna tickade på.

God morgon i regnet!
Nu har jag precis kört Frida till hennes jobb och jag kan säga att jag för tillfället gör allt för att inte somna om. Har sagt att Alexandra kan komma hit halv tio och käka frulle eftersom vi ska ut och göra massa ärenden sen. Annars hade jag lätt gått och lagt mig igen! Jag och Therese somnade runt 5 inatt. Vi la oss runt tolv men sen så har man en del att prata om när man inte setts på över ett år och timmarna tickade på.... Skit mysigt och skit trevligt, så det känns som att det helt enkelt får vara värt att vara lite seg i skallen idag faktiskt även om det är vääääldigt segt..

Ta tag i dagen? Japp. Vi hörs!


Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Du är baske mig en otrolig förebild...på det planet iaf (fniss). Du är grym och jag hoppas livet blir så bra som du vill, eller helst som jag önskar, men men... Frida jobb?? HMM berätta

2009-06-18 @ 11:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback