Sommar och sol = twitter!

Dålig uppdatering här, jag vet. Finns en rätt bra anledning till det: Soooooooooool. Ellerja, äta ostrontallrikar, dricka skumpa, åka schtekiga segelbåtar, umgås med min rika man, hitta på roliga saker med min dotter Fanny och titta på när min assistent arbetar åt mig är ju självklart också väldigt härligt, men det händer ju året om, så solen är en stor och skön nyhet i detta.
Det blir alltså svårt att hinna med bloggen som ni säkert förstår.
Kommer twittra ett tag framöver och omvandla detta till nån slags foto-blogg bara, så sommarens sköna foton kommer här och om ni vill fortsätta läsa om mig och mitt otroliga liv så görs det HÄR.

Hey hey / Linnéa Af Benalil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback