Hoppas på en bättre natt inatt..

Som ni säkert förstått så var inte natten så väldigt bra. Raggare utanför fönstret, en snarkande syster som lät som ett tivoli, måsar som skrek och grannens unge som antagligen ramlade ur sängen för jag tror aldrig jag hört nån unge gråta så mkt.. Så natten kan som sagt bara bli bättre, känns rätt hoppfullt faktiskt.. Förutom Frida då som verkligen inte går att väcka, så jag hoppas verkligen tivoliaktiviteterna lugnat sig lite...
När jag låg där inatt, arg som ett bi, fylldes min man-krav-lista på. Ska aldrig någonsin skaffa en man som snarkar igen OCH när jag hörde raggarens grova hemska göteborska kände jag att det är nåt att sätta upp på min nej-lista. Kraven fylls på titt som tätt, känns som den där listan var en dålig idé Tessy.....

Nä. Sova kan man ju också göra när klockan snart är halv ett. Är skittrött ju.
Snart är det dags.
Hörs imon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback