Godmorron Sverige!

Hej på er..
Då var det redan fredag, veckans bästa dag. Det är konstigt att tiden alltid lyckas gå så fruktansvärt fort när man är ledig.. Jag sitter här och väntar på att kaffet ska bli klart. Regnet öser ner utanför och jag kan faktiskt inte undgå att tycka smattret mot rutorna låter väldigt mysigt. Det är riktigt filmväder idag. Kura ihop sig med nån man tycker om i soffan och titta på film. Men det blir ingenting med det. Idag ska jag till Växjö och handla. Jag hoppas innerligt att de galet snygga skorna finns i rätt storlek i Växjö, annars dör jag nog. Har legat sömnlös de senaste nätterna för att jag längtat efter skorna som ännu inte är mina.. Hoppas hoppas hoppas...
Nu låter det som att bryggaren arbetat färdigt i köket. Kaffedags!
Ha en bra fredag!

En fredag utan the dreamteam..


Kommentarer
Skrivet av: shaya

fanns det ingen bild där jag skelar mer hahaha!!??

2009-06-12 @ 20:55:12
URL: http://www.streetit.bogg.se
Skrivet av: LinnéaK

Skelar? VA? Lägg av sa jag till dig!

2009-06-12 @ 20:56:09
URL: http://liinneak.blogg.se/
Skrivet av: sarre

The Beautiful Sisters

2009-06-12 @ 21:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback