Ge mig.



Efter min runda på stan insåg jag att det finns sjukt mycket fina klänningar just nu som jag vill ha. Fick lagt undan en skitfin klänning på MQ iaf, får se om jag hinner köpa den imon. För varje 5kg man går ner tappar man en storlek, så för varje 5kg är jag värd minst en ny klänning har jag bestämt.. Å nu är det alltså dags för första belöningen.... Måste ju ha nåt kul när man har bootcamp, visst?
Jag börjar jobba om 20 minuter. Jobbar dygn och imon direkt efter jobbet bär det av till Småland och Ljungby för att fira Issas student. Roligt! Så förmodligen hinner jag inte köpa klänningen imon, men får hoppas den finns kvar tills jag kommer hem helt enkelt.

Får se när vi hörs nästa gång... Imon någon gång kanske?
Ha det.

Dagens tankeställare.. Om det där tjatet om karma verkligen stämmer ser det väldigt mörkt ut för mig på rätt många fronter. Aj då.


Kommentarer
Skrivet av: Linn

köpte soffan på Chilli Backaplan :)

2009-06-09 @ 15:12:31
URL: http://linnnberggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback