Det är inte för inte..



På senaste tiden har vi börjat kalla min lägenhet för Fritidsgården. Det är ett smeknamn som verkligen stämmer in. Varje kväll, runt 8-9, kommer det folk hit. Vissa sitter vid datorerna, andra tittar på film, några tränar, nån spelar gitarr, någon dricker te osv osv. Sjukt mysigt faktiskt. Så borde alla få ha det tycker jag. Öppet hus, jämt. 
Nu har killarna precis gått. Frida ligger i soffan och sover. Tessy tittar på TV och jag sitter här. Snart ska jag gå och lägga mig, blir trevligt att inte somna ensam ikväll! Wiho. Vilken ultimat lyx.. Sånt man uppskattar väldigt mkt mer nu när man är singel faktiskt.. Med andra ord är jag 100% nöjd med min tillvaro just nu, hur fint som helst!

God natt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback