Ring ring.

Min telefon är borta. För er som missat det, så vet ni nu det. Jag gråter en skvätt varje dag och nu började jag gråta lite när jag satte på en låt som osökt fick mig att tänka på min lilla telefon. Nämligen min fd ringsignal.

Hoppas jag får höra dig igen och att vi ses igen och att du har det bra nu! Går inte en sekund utan att jag tänker på dig...

Sålänge, innan vi funnit tillbaka till varandra, har jag en stand in. Nytt utséende och såklart en ny signal. Visst, det funkar men blir aldrig som dig. Du var speciell my big big love.


Så folks. Nu har ni fått tillräckligt med intressant och givande läsning för idag. Kan inte tömma ur mig mer nu känner jag.
Hörs imorgon igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback