Mums.

Efter mitt 3 dagars långa kaffeuppehåll tog jag återigen en underbart god kopp kaffe när jag vaknade. Det är verkligen gott! Det får vara min tröst kommande veckorna.. Dags att ta i med hårdhandskarna när det gäller vårt BC. Denna veckan har varit slarv, slarv, slarv så allt har stått still = -7, vilket är 1/3 av målet, aj aj aj. Får skylla på min pms, för visst får man skylla på det?
Men nu blir det som sagt nya, friska, hårda tag igen. Skönt!
Sen tror jag inte det är jätte nyttigt att köra på det jag gjort några gånger nu den sista tiden; byta ut sista målen mot alkohol. Så det får trappas ner på den fronen också helt enkelt.
Så nu har vi alla full koll på läget va? Bra.
Då kör vi.


Af Benalils är mer taggade och snyggare än vanligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback