Det var en gång..

Vissa dagar saknar man bandet mer än andra. Shit vilken galen och rolig tid det var. Nu har man glömt allt det jobbiga med att aldrig ha en lugn stund och ständigt åka runt och spela (och att, för min del, tillägna största delen av tiden med 7 hyperaktiva killar). När man tänker tillbaka på Vaca så finns enbart grymt sköna och roliga minnen. Visst kan man säga att vi gjorde det som alla säger att man ska göra: Sluta när det är som bäst.
I vilket fall så är det är på tiden att jag tillägnar ett inlägg till mig, Matte, Alexander, Linus, Johan, Nisse, Jocke och Jonathan eller med andra ord; Vacatierra. Här kommer ett urval, det bästa av det bästa. Håll till godo.





I bussen var det lugnt och skönt som vanligt...




Underbara hotellgäster!                                           Linus partar efter sjukt svettig spelning!






Av alla ställen i hela världen skulle vi spela i Gimo. Vi kom till vandrarhemmet som var stängt, gubben som skulle öppna hade försovit sig. När han kom ville han gärna gå igenom säkerheten. Mkt viktigt. Vi stannade väl en halvtimme sen fick det bli hotell i Uppsala istället. Riktigt roligt minne!



Gimos gigantiska brandstation. Haha!


Kommentarer
Skrivet av: Benny

Jag blir tårøgd..=) jag saknar er linnea!! vi ses i augusti=) Puss

2009-07-21 @ 18:59:34
Skrivet av: alexandra

Riktigt snygg bloggish (:

2009-07-21 @ 21:43:57
URL: http://jalusi.blogg.se/
Skrivet av: pialotta

Ja det var roliga tider, även för oss föräldrar som kom ut iband oxå lite nostalgi faktiskt

2009-07-22 @ 17:21:37
Skrivet av: Nathalie

Jag saknar er med! Har många gånger funderat på hur du klarade dig som ensam tjej :)

Tack för nostalgi inlägget..

2009-07-22 @ 20:34:16
URL: http://www.nolow.se
Skrivet av: Nils

FAN! Jag saknar det sjukt mycket, men som du säger vi slutade på topp! Man borde verkligen ha skrivit ner alla upptåg och historier!



Sen älskar jag Matte i feliz na vidad.

I mattes huvud; Nämen va rolig, dom sjunga på min språg! Feliznavidad..

2009-07-25 @ 22:09:28
URL: http://nilsjohansson.blogg.se/
Skrivet av: Westman

Ni regerade! Jag fick fan ståpäls när jag kollade klippen...

2009-07-27 @ 20:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback