Tummen upp för kommande vecka!

Då var det färdigarbetat för denna helgen. Börjar 9.oo imorgon igen och jobbar en massa fram tills på onsdag klockan 18, då jag äntligen får lite semester :)

En skitbra vecka. Mia lämnar Täby och kommer hem och hälsar på . Elin lämnar Århus för några sköna dagar i Götet OCH Sara kommer hem från NYC, hur kul kommer det inte bli att träffa alla godingar igen? Wiiiiie.

Dagen kommer bestå av lite jobb och BJ. Sen ska jag ta ett  beslut som kommer resultera i att vilket utav alternativen jag än kommer att välja kommer något kännas några procent fel för mig, DET är inte så kul. Men det måste göras...

Maten väntar. Den otroligt tråkiga och oinspererande maten.
Hörs sen!


Kommentarer
Skrivet av: Elin

Ååååh va jag längtar!!! Kommer imorgon kväll så ringer dig en av dagarna där ;) Puss!

2009-07-05 @ 19:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback