Trött men ändå inte.

Trött i huvudet. Förövrigt är jag pigg..
Presentationen gjorde vi bra idag. Sen överröste dom oss med frågor, men jag tyckte att vi fixade det bra oxå! Men man fick idock ngen riktig känsla av hur det egentligen hade gått efteråt. Vi får helt enkelt avvakta. Deras pokerface var för svåra att tyda.

Imorgon är jag ledig. Ska ägna dagen åt städning, hämta visum, jobba med G (varför skriver jag att jag är ledig?) och njuta av kvällens b-jpass, som jag tyvärr missade idag.

Nu ska jag fortsätta här. Kommit långt med det mesta idag, härligt!

Kommentarer
Skrivet av: Evy

Fint kort! De har jag oxå. Tänk om tiden fått stå stilla och vi kunde kunde åka i min bil och spela Gipsy King på högsta volym,med ruterna nere och Kurt och dom andra i en varm bil med uppdragna rutor.De du de va tider de.

2009-02-26 @ 09:39:29
Skrivet av: LinnéaK

Ja å det roliga är att jag minns det!

Förmodligen inte mkt som dig, men jag minns det allt! :)

2009-02-26 @ 11:06:10
URL: http://liinneak.blogg.se/
Skrivet av: shaya

sotunge! d va ett tag sen nu :)

2009-02-26 @ 19:22:45
URL: http://streetit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback