Tänk på följande..

Trodde faktiskt inte att jag skulle orka upp igen om jag gick och la mig men se, här är jag! Woho..

Nu ska jag göra mig iordning och dra till Trollhättan. Blir  bowling och middag.  Just nu längtar jag bara efter maaaaten för jag är sjukligt hungrig och sugen!

Så till alla er som ska ut idag, tänk på följande:
OM ni åker med på efterfest till Marstrand, fixa nån som kan hämta er INNAN ni åker.. På vintern är det ingen jätte metropol och bussarna är väääääldigt lätträknade. Väldigt!! Det fick jag och Daniel lära oss idag. Phu..
Kvällen igår blev ändå grym. Natten och morgonen oxå. Det kan jag iaf säga nu när jag är hemma igen i värmen!

Nä.. Lite brådis här.
Ha en bra lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback