Ses på torsdag kväll igen!

Ska strax bege mig till jobbet. Sista passet för veckan faktiskt. Skööön vecka måste jag säga! :)

Imon när jag slutat, vid tre, ska jag åka till gbg och plocka upp Stefan. Sen ska vi ner till de småländska skogarna. Är begravning på torsdag nämligen. Söta lilla Sven.. Usch, jobbigt kommer det bli.. Han har ju nästan blivit som en extramorfar för mig eftersom jag inte haft någon egen morfar på väldigt väldigt länge. Så torsdagen kommer bli jobbig men det är alltid bra med ett avslut, får försöka se det så..

Jag åker hem på torsdag em igen, så vi hörs väl då antar jag!
Hoppas ni överlever utan min närvaro. Tveksamt.

Ha det bra iaf!

Kommentarer
Skrivet av: alex

såg inte att du hade skrivit i bloggen förut :P

Jaa det hoppas jag att jag ska. kanske att jag, rickard och Engla åker upp till helgen. Så då tar jag med mig kameran och kortet !!

2009-02-17 @ 14:23:25
Skrivet av: Gidde

Du sjunger väldigt vackert ! :) <3

Vad jobbar du med :D



(kolla gärna in min)

2009-02-18 @ 17:57:43
URL: http://gidd3.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback