Ojämnt.

För några dagar sen sov jag så hårt att inte ens min telefon lyckats väcka mig. Inatt var det precis tvärt om. Superhörsel typ. Hörde allt möjligt..; grannens hostande, tidningsbudets springtävling i trappuppgången, bilar som försökte starta på parkeringen osv. Jag tror jag ska köpa ett hus långt långt långt ute på landet. Kanske vore nåt?

Har drömt sjukt mkt inatt oxå. Bl.a så har jag sjungt gospel, jag har varit jagad av sjukt mkt gangsters på gatorna i New York (typ GTA) när jag hälsade på Tessy.. Det var sjukt mkt pistolskott mot mig inatt ska ni veta! Även att hänga från en helikopter och hoppa ner på en skyskrapa var rätt läskigt. Sen har jag skedat på Stena Line oxå. Snacka om salig blandning!



MEN i vilket fall så är dagen ändå bra. En fin väckning och mormors nybakta grahamsfrallor till frulle har gjort morgonen härlig.. Hoppas den fortsätter vara bra, men det blir den! :)

Ha en härlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback