LinnéaK är inte rätt namn idag.



Nu har 'nytt inlägg-fönstret' varit öppet i nån timme utan att nåt hänt. Har helt enkelt ingen aning om vad jag ska hitta på för skit att skriva.. Idétorka har vi alla ibland.
Synd att jag inte heter Isabella Löwengrip, då hade jag kunnat skriva om nån rolig intervju, nån ny pälsjacka eller om Nils. Eller att jag inte heter Kenza och kan lägga upp 300 bilder på mig och min lilla hund som gosar i soffan. Eller skriva nåt om Tokio Hotel.
Jag har helt enkelt fel namn. LinnéaK duger inte idag. LinnéaK skriver skit...
..Precis som alla andra egentligen, det gäller bara att ha rätt namn....
Hey hoe.

Kommentarer
Skrivet av: Maja.

känner igen det där... idétorka eller brist på intressant liv (i andras ögon då). vad är det som får människor att fascineras av bb och kenza ifrån första början, är inte det tron på att de lever ett glamliv? vad tror du? jag bara spekulerar:)

2009-02-24 @ 21:49:15
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback