Kanske var just för mig?



Igår fick jag, för första gången, min lönespec OCH förra månadens kontoutdrag i samma brev. Förmodade först att det blivit fel men sen slog det mig att det kanske var nån snäll människa på banken som helt enkelt ville hjälpa mig. Väldigt pedagogiskt och bra i så fall. Man tittar på sin välförtjänta lön och bläddrar sen igenom kontoutdraget. Så hittar man övervägande onödiga saker och tycker, återigen, att man kunde gjort nåt vettigare för pengarna. Så att papprerna låg i samma brev var nog en vänlig gest, typ; lär av dina misstag.
Funderar även på om det till och med kanske är så att det är Lena som snackat med banken och fixat denna smarta brevkombination.. haha.. Who knows?

Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Hur kunde du gissa så rätt! Självklart att jag har. Är less på att tjata på dig, haha Kram Lena. Förresten hur går de med lappen du skulle lämna in för flera månader sen?

2009-02-27 @ 12:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback