Hur lång tid kommer det ta tro?

Nu är jag hemma igen..  Undrar hur lång tid det kommer ta för mig att tycka om att vara ensam.

Idag tränade jag ensam. Inte jätte kul. Efter träningen handlade jag, återigen ensam. Gick runt i affären och försökte komma på en bra sak med att vara ensam. Jag kom inte på nån. Allting blir ju så mkt roligare om man är två. Bara en sån sak som att gå och handla tex. Hmm. Ska se om jag kan komma på något positivt och som sagt, undra hur lång tid det kommer ta att vänja sig?

Det enda som var bra när jag kom hem, ensam, var att Beyonce sjöng för mig. Hade nämligen glömt stänga av musiken innan jag gick förut. Jag tror grannarna älskar mig ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback