Fredagssovmorgon?

Fick precis ett mail ifrån Sportlife. Att min reservplats blivit till ordinarie.. Vilket pass då? Jo spinningpasset imorgon 7.3o. Helena ville ha med sig nån på sin lediga fredagmorgon och självklart hänger jag på.. Utan att egentligen tänka på vad jag tackade ja till.. Buhu. Hade hoppats att reservplatsen aldrig skulle bli ordinarie för det räcker gott och väl med corepasset, som är direkt efteråt.. Men men.. Skönt efteråt iaf.

På tal om Sportlife så försöker dom ju ständigt få nya kunder, såklart. Å på alla hjärtans dag kunde man ge bort 2 veckors träning till nån ickemedlem. Det märks sjukt mkt måste jag säga. Till och med BodyJamen idag var riiiiktigt tråkig. Sjukt mkt folk, sjukt mkt NYA folk som inte hängde med så mkt så man blev rätt störd. Men snart är gratisveckorna slut och allt blir som vanligt igen, SKÖNT! :)

Kommentarer
Skrivet av: Gidde

Säger bara som de är :)

2009-02-19 @ 22:04:58
Skrivet av: Therese

FIn blogg :D

2009-02-21 @ 09:58:00
URL: http://babetessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback