Det var längesen!



Hej kära klagomuren. Då var det dags igen. Klaga var ordet.
Nu har jag precis kommit hem ifrån dagens BJ pass. Tråkigaste på länge. Energin kom aldrig och det var bara såå tråkigt.. Sen blev det inte bättre utav att jag blev galet distraherad av den totalt odansanta tjejen i supertighta Rönnishkläder som stod framför mig och gjorde en gemogående sak genom hela passet: F-E-L. Varför ska ni envisas med att gå på BJ när yoga och bodypump är er grej. Jag vet heller inte varför jag envisades med att stå längst bak idag heller för då blir man ju distraherad. Så jag får väl skylla mig själv..?

Dessutom blir jag INTE gladare av mitt skitinternet som slutar fungera var 5e minut. Bredbandsbolaget = SKIT.
Sen blir det verkligen INTE bättre av att Linda Rosing just nu pratar i mitt vardagsrum om hur hon vill träffa den rätte. URK.
Fy va trist med ett inlägg ala Katrin Zytomierska.. Är det detta som kallas pms kanske? Hmm..

Så folks. Ge mig lite positiv energi. Mia, idag är det din tur att agera positiv livscoach... Det är det minsta jag förväntar jag mig ;)

Kommentarer
Skrivet av: an

åh gillar din blogg ;) har du plåtat bilden ? ;o

2009-02-26 @ 21:24:07
URL: http://nittioniograman.blogg.se/
Skrivet av: anlo

Morron, du får hänga med på ett bodytoningpass du kommer att gilla det... vi hörs av om en dag som passar dig Kram Anlo

2009-02-27 @ 07:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback