Björn Borg.

Dance_by_LsdFreak.jpg hip hop dance picture by yare3Nu har jag flackat runt hela stan, fram och tillbaka, i ett par timmar. Allt är klart och nu är jag hemma igen.
Ska andas en stund. Lyssna på musik. Komma igång för kvällens bodyjam-pass. Känner på mig att det kommer bli riktigt roligt idag. Härligt att Pilli ska med idag oxå, har ju varit själv de senaste gångerna och vid detta laget vet nog de flesta om att jag inte älskar att vara ensam.
Så idag blir det fullt ööös! :)

Tänkte ladda mig själv med massa energi som jag kan ha när jag kommer hem för då tänkte jag sätta igång med städningen.. Har inte kommit så långt ännu nämligen! Sån är jag. Hiho.
Höres.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback