Stjärnorna.

linnea khalil linnéa liinneak.blogg.seVilken kväll.
Startades med en underhållande julshow på Valands festvåning. Därefter dracks det fri öl i logen.
Sen kan man sammanfatta resten av kvällen med tre ord:
dricka, skratt och dans. Underbart.
Kan säga att jag var på topp igår. Som grädde på moset avslutade jag kvällen som jag faktiskt aldrig avslutat en festkväll innan. Klockan 4.15 stod jag och spelade fiol på Avenyn.

Tackar 'fåglarna' för en fantastisk kväll iaf.

Idag mår man som man förtjänar. Men kommer nog rätta till mig lite efter middagen hos Helena sen. Plus att jag ska umgås med min kära fru Alexandra efter det. Woho.
Men först ska jag bli färdig med vårt pågående rep inför nästa veckas julspelning på hotell Riverton i stan.
Får nog fortsätta nu.
Hörs.

Kommentarer
Skrivet av: Elin

Eeeeh fiol? Du är galen. Längtar till fest i jul, du e på va? Och just det ja, vad gör du på nyår??? Puss!!!

2009-12-06 @ 21:41:47
Skrivet av: LinnéaK

Haha. Ja, ibland får man till det..

Till jul ska vi ha kul, kul, kul! LÄNGTAR!

Nyår blir det fest i Alex bar osv..

Vad har du för planer?

PUSS

2009-12-07 @ 07:47:24
URL: http://liinneak.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

sööööööööööööt !!

2009-12-07 @ 15:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback