Motivation 100.

Efter en kärt återseende med familj, vänner, släkt och katter känner jag mig såååå glad. Så mysigt. En underbar lammsteksmiddag hos familjen med ett glas JP till var pricken över iet. TACK :)

NU sitter jag på kontoret. Var som ett litet barn på julaftonsmorgon när jag kom in här förut. Vårt alldeles egna kontor, mitt alldeles egna rum. Lycklig och lite stolt faktiskt :)
Ska få en rejäl uppdatering av pojkarna nu. Men först ska dom trycka i sig lite mer bullar (BOLLER som det så fint heter på Norska) och kakor som jag tagit med till dom. "Åh vad det är skönt med en tjej här nu" har varit en återkommane kommentar här ikväll.


Fin entré. G&L Media, våning 4. Lovely!

Tänker på ex-kollektivet och alla flickor som nu befinner sig på olika ställen i Norge och Sverige. Saknar er allt.
Sen är jag enormt glad över att vara hemma. ENORMT!
Är så tagga på att komma igång med allt nu så jag vet inte i vilken ände jag ska börja.
UNDEBRAT!

Dags för lite jobb iaf.
Nu är jag igång.
LET'S GO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback