Dagens nyheter.

Vi försökte satsa på att åka ifrån kontoret senast 21.3o idag då det blivit lite väl sent de senaste dagarna.
Man är inte riktigt med i huvudet när man lägger sig 2 och går upp vid 6.3o. Det måste ändras på.
Så snart får vi försöka lagt ner vårt arbete här och åka hem till våra sängar. Dock måste jag säga att dagens 21.3o plan sket sig ganska så grovt eftersom vi fortfarande sitter här, en knapp timme senare.

Imorgon är en fullspäckad dag.
7.3o ska vi ner till hotell Fars Hatt på Morgonpasset, frulle, mingel, m.m. Ska bli otroligt trevligt!
Efter det är det en hel del jobb av olika slag inbokade.
Ska försöka hinna med box på kvällen också, vore underbart att få svettas lite. Dessutom vill jag få in ett gött träningsflow igen, tillåter mig inte mista den fina känslan av mina 3,5 tappat-aptiten-på-grund-av-oväntat-hejdålänge kilon som försvann sista två veckorna i Norge. Nästan ohövligt av mig att inte skicka tackkort.

Idag är det onsdag. I måndags när jag skrev hur glad jag var frågade min kära bror mig om jag gick på Prozac. Men som sagt, idag är det onsdag och då gör jag ett nytt försök.
Glad är ordet. Skulle inte ljuga om jag sa att detta lätt är den bästa tiden i mitt liv! Händer så mycket skoj nu.
Tack.

Tuff, tuff, tuff. Dags att åka hem?

Kommentarer
Skrivet av: Emelie

Hej, fin blogg ^^

Gå gärna in på min blogg också kolla :)

Gå gärna in på länken nedan och rösta på min önskan också ^^



http://jul.halebop.se/halebopjulmms/visa.php?id=3416



God Jul! :D

2009-12-10 @ 14:56:44
URL: http://emelieslillaliv.blogg.se/
Skrivet av: Daniel Khalil

¨Jaså ännu mer prozac idag he he he

2009-12-10 @ 21:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback