Jobba, jobba, jobba, jobba, jobba. Inte svårare än så.

serie rolig
Ingen serieälskare men ibland får dom allt till det! (Eller så är jag övertrött och lättköpt nu)
______________________________________________________________________________________

Dagen då?

En övervägande bra dag. Kul att träffa människor som jag inte träffat på länge. Även en god och trevlig frukost på FH imorse. Ett bra arrangemang av företagarna och kommunen.
Nu fylls mitt lilla rum med Goo Goo Dolls och annat bra som finns på min fantastiska spotify-spellista som ni kan hämta här ifall ni skulle vilja det.
Snart dags att åka hem. Ser fram emot en liten sovis imorgon. Har inte haft den lyxen sen sista helgen i Norge, så det kommer bli otroligt skönt. Städa lite och bara gå hemma och pyssla vilket jag heller inte hunnit sen jag kom hem. Sen blir det ju självklart festligheter på kvällen. Mer om detta imon......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback