Frost.

Det har varit en lång och bra dag idag.
Känslan av att vakna hemma i sin egna säng imorse var underbar. Även underbart att vakna inatt av att Helmer hade krupit upp på mig och låg och sov gott där, mys!

Övriga tiden har tillbringats på kontoret med Gurra. Fick även en mkt god lunch av Mr Rozie idag. Tumme upp för den, tack tack!
Även hunnit med lite spring i diverse inredningsaffärer idag, så skönt att ha ett normalt liv igen. Wiho..

Höjdpunkten idag var att Perra övergav hufvudstaden för att komma och hålla mig sällskap över helgen. Ska bli så otroligt fint att få ligga uppe hela natten och prata å skratta med dig för att sen somna in i din närhet, är nämligen redan trött på att vara ensam. Tog 1 dygn. Så, tack för att du kom sweety!

Så ska nog lägga ner dagens arbete snart, känns som att det är dags.
Finns en dag imorgon också, tro det eller ej.
Har suttit och skrattat ett tag nu, är så gött trött att allting man säger och gör blir skoj. Känner även att vår planering av vår resa till Isle of man kan vänta ett tag.

Nä usch, som sagt. Tror det är dags för mig att gå hem och lägga mig. Allting börjar spåra ut nu. Allt.
Muahaha.

Hej.

Kommentarer
Skrivet av: SaraCarolina

Välkommen hem gööömman!! :)

2009-12-04 @ 10:28:00
Skrivet av: prisikin

Isle of man lägg av det finns bara en man där å det är i namnet, däremot månen har jag hört skall det finnas en...åk dit! eller varför inte nöja sig en stund med helmer. han är ju en riktig karlakarl

2009-12-04 @ 15:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback