Tiden går fort när man har roligt!

Då var det redan söndag och idag går färjan hem igen..
Igår hade jag och Emma en slapp dag och Elin var på jobbet. Trodde aldrig att vi skulle komma igång men på nåt konstigt sätt fick vi energi och kom igång bra när kvällen kom.

Efter förfesten blev det självklart utgång. Blev en liten barrunda igår och tillsist gick vi till ett ställe där vi fick dansa hela natten lång. Blev liiite segt när DJn spelade danska hits som alla på stället, förutom vi, hade hört.

En sak jag la märket till igår var att här dansar man bugg med varandra om man vill dansa med nån. Rätt roligt ändå. Bugg? Haha. Det roliga var också att jag fick testa på denna dans när en smått galen kille tog tag i mig och förde mig i nån tango-bugg dans. Helt hysterisk. Skulle försöka avsluta på ett snyggt sätt men det var inte det lättaste. Han skulle dansa med mig, så var det bara! Sen om jag ville eller inte, spelade inte så stor roll.
Det roligaste var dock när han och hans vänner kom fram till oss när vi stod och tog lite luft på utsidan. Jag sket i det där med att säga ' I'm from Brazil' , körde på Finland igår istället. Både jag och Elin. Så när dom undrade vart vi var ifrån blev svaret Finland. Sen stod jag och Elin och småpratade på 'finska' med varandra och dom verkade gå på det. Dessutom förstod en av killarna lite vad vi sa. Mycket intressant ändå eftersom varken jag eller Elin förstod vad vi sa och förmodligen inte nån från Finland heller hade gjort det. Dumhuvuden. Men kul var det iaf! Å bara så ni vet heter fyra på finska TIKKI och vitlök VITIALOKKI. Det tror iaf 3 mindre smarta killar ifrån Århus idag.

Klockans 6 imorse somnade vi iaf. Så idag är man kanske inte jätte pigg.
Men det ska vi ändra på nu.
Dusch.

Bilder kommer under dagen/kvällen.

Kommentarer
Skrivet av: Elin

Hahaha tur att vi är språkbegåvade iaf ;)

2009-08-23 @ 14:12:41
Skrivet av: emma

snygg blogg =)

2009-08-23 @ 17:47:12
URL: http://delicious89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback