Testa bigbrother eller paradise hotel.

Jag undrar vart alla idioter kommer ifrån? Stötte på ett sånt typiskt grabb-gäng som gillar att åka båt på vägen hem. Det är verkligen speciella folk som åker båtar. Shit.
Låt mig berätta om idioterna.

Satt i bilen i kön för att få åka på färjan i Fredrikshamn. En kille knackade på min halvöppna ruta och sa:
-Hur går det?
-Jodå, det går väl bra... ? .. Sa jag.
-Fin bil du har. Är du nöjd med den?
-Jodå, jag är nöjd.. Jätte bra faktiskt..
-Har du varit i Danmark?
(Som sagt, stod i kön till färjan I DANMARK. Smart kille)
-Jo.. Annars hade jag väl inte stått här nu.

Så fortsatte han prata en stund och berättade om deras golfhelg. Otroligt intressant kände jag.

Åkte på båten, shoppade lite i taxfree, drack lite kaffe. En bra resa.
Sen var det dags att gå ner till bildäck, 10 minuter innan ankomst.
Satt i bilen och väntade.
En av töntkillarna kommer fram, lägger en lapp på vindrutan och går igen.
På lappen står det bland annat .. 'kan vi knulla lite?'

Ska man skratta eller gråta? Haha.
Ja, idioter finns det gott om..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback