Snart snart.

Jag får väl be om ursäkt för mitt mindre aktiva uppdateringsflöde här på bloggen. Känner att det kanske inte blir så mkt av den varan nu i veckan. Har mkt att göra. Massa jobb, packa, fixa, sola, träffa människor, försöka spela in en låt till med Robin som han knåpat ihop, handla lite till, osv osv osv. Fullt helt enkelt. Men återkommer med en, ska vi kalla det nystart kanske, när vi flyttat in i vår lya i Gjøvik (som förövrigt ligger i fjällen. SNÖÖÖÖ) . Inte ens en vecka kvar nu. Jippi.
Så stanna kvar. Det kommer bli otroligt spännande för er att läsa, lovar!
Ett par dagar klarar ni att vänta... Annars får ni köpa nåt plåster, det kanske hjälper när det är som jobbigast. (Som ni ser på bilden nedan är det just ordet 'plåster' som är påväg ur min mun och mina putande läppar, vilket är ett väldigt häftigt sammanträffande eftersom jag precis skrev om plåster och mig själv :O Det måste vara ödet..)

Lycka till.
Vi hörs.

Hej så länge.. 

Kommentarer
Skrivet av: mamma

Ha det nu så bra i Norge...

2009-08-30 @ 12:05:24
Skrivet av: Anonym

jej kan läre dej snacke nors hvis du vill. for exempel kos&klem

2009-08-30 @ 17:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback