Undra?



Sitter här i fönstret och tittar ut. Solen lyser och det börjar bli grönt. Värden håller på att plocka ut gårdens utemöbler. Det är vår på riktigt. Min 3e vår i min kära lya. 3e och förmodligen sista. Försöker hitta nåt mindre ställe på hemnet men utbudet är  förtillfället väldigt kasst. Frågan är om jag ens vill bo kvar? Jag och Tessy har ju våra planer som vi ska ta tag i när hon äntligen kommer hem. Jag kanske ska prova på livet som uteliggare ett tag. Varför inte? Hade nog varit nyttigt för alla, lära sig uppskatta det lilla.
Om inte annat så borde mamma och pappa känna sig väldigt lyckade när dom berättar för folk om deras yngsta dotter som 'precis blivit uteliggare'. Tss.
 Nä nu börjar detta spåra ut. Det jag egentligen ville ha sagt är att jag verkligen inte har en aning om vad jag gör om ett år denna tiden. Har alltid haft rätt bra koll på sånt, men nu när det är  som det är med allt, typ Stefan osv, så är det totalt blankt. Liiiite jobbigt men rätt spännande ändå.

Nu ska jag fortsätta städa här har ju fått nåt riktigt snyggt som gör att städningen går lite lättare.. Tackar vi för! 
Hey.

Kommentarer
Skrivet av: pilli

fördelen med att vara uteliggare är ju att du slipper städa. det sköter ju kommunen ...

2009-04-17 @ 09:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback