Okey da!

Hade inte tankt skriva idag men eftersom ni verkar vara lite smatt oroliga dar hemma sa kommer darfor en snabb uppdatering. Det ar namligen sa att jag brukar sitte och skriva pa min egna dator och sedan overfora det till de ultrarapida datorerna som dom har har. Sa visst har jag skrivit men jag har inte haft tillgang till nagon dator och har darfor inte uppdaterat. Far vara sa trakig och gora det nar jag kommer hem, for nu ar det faktiskt inte alls langt kvar tills jag ar hemma. Blir p;ayan for hela slanten nu de sista dagarna och till helgen formodar jag att det vankas fest. Sista helegn i Havanna maste ju bli storslagen, eller hur?

Har egentligen jatte mkt att skriva for det har hant valdigt mtk sen sist men jag hinner inte, tiden ar snart slut och mitt talamod tog slut for langesen. Dels for att internet tar 180 ganger sa lang tid som hemma har OCH for att tangentbordet ar vrickat. Sa det sa!

Men allt ar iaf valdigt bra, nu iaf! Skont att vara frisk igen efter min nara doden upplevelse hoho.
Nu borjar vi bli bruna och fina oxa, perfekt att fortsatta sola i varsolen nar vi kommer hem!

Men som sagt. Allt ar bra nu, andas ut folks. Vi lever och har det prima. Ska se till att njuta extremt mkt nu de sista dagarna sa jag formodar att nasta gang vi hors via bloggen ar nar jag ar hemma igen och da ska ni fa uppdateringar i txt, bild och film. Wiho.

Ha det bra!
Ses snart.
Ciao.

Kommentarer
Skrivet av: ävapäva

hmmm så du har varit nära döden i upplevelse ja det är väl nåt att skriva hem om!!?? så nu undrar vi alla vad för slags upplevelse. ta det lugnt med festandet bara. ser fram emot att ni skall komma hem å berätta. Bon voyage!! kram från oss till er

2009-04-03 @ 09:40:08
Skrivet av: libban

ÄNTLIGEN tisdag och ni kommer hem........

jag har verkligen längtat efter er.

kram

moster/storasyster

2009-04-07 @ 08:52:43
Skrivet av: alexandra

Jag är peppad! Var och ordnade medlemskap på Sportlife igår och tränade första gången. Styrka och på gåbandet haha :D riktigt skoj och underbart med träningsvärk. är det inte bodyam redan imorgon ? :D Skriv ett sms när du kommit hem gullet. puss

2009-04-07 @ 17:13:13
URL: http://jalusi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback