Lite ordning och reda!

Löning idag. Det innebär såklart stoooor stoooor stoooor handling. Skönt att ha lite valmöjlighet igen! Visst, Green Giant funkar ju utmärkt men kanske inte varje dag!
Imorgon flyttar även min nya hemmafru in, Frida. Wiho. Förstår ni vad det betyder? Jo, jag slipper vara ensam OCH på köpet får jag nån som håller ordning på torpet. Städa, laga mat och tvätta ska jag tvinga henne att göra på dagarna.. Precis så jag vill ha det ;) Wiho..
Så.. Nu känns det rätt lugnt faktiskt.. Men bara rätt, inte 100%.. Det kommer det inte göra tills, ja ni vet!

Nu väntar god kvällsmat med Alexandra. Wiie.

Kommentarer
Skrivet av: Evy

Har kattrna flyttat nu när Frida flyttar in?

2009-04-27 @ 22:36:20
Skrivet av: shaya

Då får du inte klaga på min matlagning :) jag gör grymt god grekisksallad, fiskbullar gör jag rätt bra med och pannkakor.. Blir det bra?

2009-04-28 @ 11:37:46
URL: http://streetit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback