Hur ska detta gå?

Förstår verkligen inte hur detta ska gå. Har försökt några månader nu utan att förstå grejen. Hmm.
Shit va trååååååkigt det är att vara ensam. Phu. Jag kommer aldrig vänja mig. ALDRIG!
Får maxa träningen nu, fixa mina sista kilon, shapea mig själv så att jag kan träffa nån. Detta håller inte annars.

Idag blir det en lugn dag. Ladda inför den kommande arbetsveckan eller nåt.. Solen är inte lika givmild som den var igår så det är grått och mörkt här idag. Perfekt söndagsväder! Får helt enkelt bli film och soffhäng idag. Nån promenad lite senare hade varit skönt med...

Återkommer.

Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Men Linnea - du duger alldeles utmärkt precis som du är för att "träffa nån". Det kanske bara inte är rätt tid just nu? En del saker förstår man först efteråt vad de skulle vara bra för... so hang in there girl. Vill dom inte ha dig så är det "their loss" inte din! Så det så! Men det är klart att en del dagar känns ensammare än andra. "You can't hurry love" som det står i sången... Ha en skön söndag!

2009-04-26 @ 12:05:50
URL: http://rockabillymom.blogg.se/
Skrivet av: pilli

du får göra som jag - nöja dig med någon lite under din värdighet helt enkelt.

annars ställer jag upp och tränar med dig imon. eller ska du jobba?

2009-04-26 @ 19:19:57
Skrivet av: LinnéaK

HAHAHA. ROlig du är Pilli.

Jag vet inte om jag är så mkt för losers, men ska absolut tänka på det.. (Johan jag syftade inte på dig nu) hahaha.

Va fel detta blev. bäst jag slutar.

Tränar imon! Ses då! :)

2009-04-26 @ 21:12:33
URL: http://liinneak.blogg.se/
Skrivet av: ävapäva

i desperationen blir det bara fel. och jaaa det kan va jobbigt att va själv men hellre det än vara två med fel

2009-04-26 @ 22:27:31
Skrivet av: LinnéaK

Haha. värst vad folk tog detta allvarligt! :)

Fick väl det att låta totalfel antar jag.

Relax folks.

:)

2009-04-26 @ 22:45:14
URL: http://liinneak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback